miercuri, 12 martie 2008

DEZINFORMAŢIA ZILEI

Am citit pe blogul Sătmărencei, şi chiar m-am amuzat , de limbajul de lemn folosit de presa vremii. Din America pînă în Rusia cam acelaşi stil, hai să-i spunem tabloid de a scrie şi de a face ziare. Apoi am recunoscut rapid şi ziarul şi mai ales autorul celebrului titlu: Un lup a mîncat două oi!? Să-i fie de bine aş fi continuat că doar ăsta -i mersu naturii. Ştire de OTV era dacă o oaie mînca doi lupi.
Numai că surpriză...acelaşi ziar,dar alt autor a făcut-o marţi de...oaie. Titlu mare în pagina de sport: SOMEŞUL-FC BAIA MARE ,azi în Liga a-3a! Şi urmează o avancronică ce cuprinde păreri, formaţii posibile, calcule dacă bat băimărenii la Satu Mare...ce mai un material de deschidere. Doar că puţini au observat greşeala enormă. Meciul se juca marţi dar nu la Satu Mare ci la Baia Mare pe Dealul Florilor. Şi ca tablaul cu fraieri să fie complet au fost microbişti care ci IZ -ul în mînă s-au dus la stadion la ora 15.30 ca să vadă derby-ul. No comment. Aşa cum fără prea multe comentarii mai adăugăm că a doua zi n-am văzut niciun rînd prin care semnatarul materialului dezinformator să-şi ceară scuze de la cititori şi de la suporteri.
Aşa că, Sătmăreancă dragă...ce-i mai rău, să foloseşti limbaj de lemn în presă sau să dezinformezi prin presă?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sa manipulezi prin presa.



Parerea mea.

Sătmăreanca spunea...

După ce le-ai făcut pe astea două, mai rău e să nu-ţi ceri scuze. Părerea mea ...

Altfel, nimic nou sub soare :)

Cosmin Dan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Oare de la IZ n-a mers nimeni pe Somesul ca sa vada meciul? :))

florin cristian mureşan spunea...

poate ca s-au dus... E ca şi cum la Cluj un ziar ar anunţa meciul CFR-U în Gruia şi de fapt el s-ar juca pe Moina. Poate pentru unii prefesionism înseamnă doar ziua în care iei leafa...

Anonim spunea...

Se dezinformatia zilei la greu. Si mai si scriu tot felul de tampenii. De ex: Putina maghiarime de 15 martie la SM. Au fost mult peste 200 de peroane. Cati au fost de Ziua Nationala a Romaniei pe Platou? Dar in fata la Dacia? Nici in total nu au fost 200.
Apoi de materiale in reluare si copiate fara nicio jena de IZ m-am saturat....