duminică, 22 iunie 2008

TURCIA şi RUSIA!


S-au calificat în seminfinale într-un mod entuziasmant. Deşi au început prost turneul cu înfrîngeri categorice au reuşit să elimine două echipe de punctaj maxim. Croaţia şi Olanda! Jos pălăria...altceva nu mai e de spus. Şi cînd te gîndeşti că în primăvară România le-a bătut cu 3-0 pe amîndouă în amicale! Ce-am fi făcut noi în minutul 119 dacă ne dădeau croaţii gol? Ne-am fi tăvăşit pe jos şi am fi dat vina pe soartă, destin , Mioriţa! Ce-a făcut Terim? A urlat la Jucători. Scoateţi odată mingea aia din plasă şi hai să egalăm! Şi au egalat în minutul 122! Vorba poetului, Allah, Allah turcii răcnesc sărind pe noi o sută!
Ce-am făcut noi cu olandezii? Ne-am căcat în pantaloni în faţa unor rezerve binevoitoare. Ce-au făcut ruşii? Le-au strivit portocala mecanică! Şi uite de aia n-are ursu coadă şi Piţi nu-i un antrenor mare ca Terim sau Hiddink. Ce va fi azi? Logica zice c-ar trebui să bată echipa ce a început prost turneul, adică Italia. Ce zice Arshavin în poză? Ciocu mic olandezi îngîmfaţi!

Niciun comentariu: