marți, 13 mai 2008

La zoo


Sincer vă spun că în plină campanie electorală am făcut o mică pauză şi am dat o fugă la Sostozoo, la Nyiregyihaza. Staţi că nu-i reclamă la Ilyes...E super zona şi nici nu -i foarte cump. În schimbul a 3600 forinti toată familia se bucură de cel puţin patru ore de relaxare într-o imensă grădină în care te întîlneşti , pe bune cu ghepardu, cămila, puma, jaguaru, girafa şi bineînţeles cu maimuţa cu fundu roşu! În 2010 oamenii vor termina şi ...Oceanariu! Incredibil! Spunem noi ca turişti români. Cum pot ăia să aibă de toate la 110km de noi. Şi drumuri bune şi autobandă aproape, ştrand supermodern, parc zoo, sală polivalentă, Mall, Plaza, Stop Shop....şi gata că vă plictisesc.Mi-a trecut aşa prin minte că n-ar strica să o aducem pe tanti aia a lor de la primărie să ne pună şi nouă oraşu pe roate. Că văd că al nostru polgarmester stă iar bine la capitolul promisiuni( vezi site-ul ilyes.ro) da-i cam lipsesc banii( sîc ) să le şi pună în aplicare. A...era să uit. La Nyiregyhaza sînt o groază de rotunde(sensuri giratorii care pt ilyes nu-s soluţii) care rezolvă traficul de oriunde intri în oraş. Şi am dat exemplu cu Haza ca să nu fiu acuzat că umblu mai departe prin Europa. Adică...Heidenheim, Salzburg, Cascais...

Altfel, nu prea-mi vine să vorbesc de lupta asta electorală că deja m-am săturat. La radio îţi bagă CNA u pumnu-n gură şi nu poţi decît să-i prezinţi pe catindaţi. Dacă-i superi pleacă. Sau nu mai vin deloc...Aşa că orice comentariu despre emisiunea cu Ilyes, Ardelean şi Gramma de joia trecută e lipsit de sens. E mai rău ca în bancurile cu Radio Erevan. Îmi cer scuze faţă de ascultători dacă nu a ieşit ce ar fi vrut ei să audă. În rest...vă invit să vizitaţi( ciudă Ilyes) zoo de la Nyiregyihaza şi să mai treceţi pe la rebel ca să alegeţi bine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

daca ai fost asa de incintat de NyregyZoo ce o sa zici de LisboaZoo? mai e un pic si-o tzira!