sâmbătă, 3 mai 2008

Găvruş şi golul lui de generic

Mare păcat că nu mai filmează nimeni meciurile echipelor sătmărene din Liga a-3-a . Cu siguranţă reuşita lui Găvruş ar fi ajuns pe toate canalele importante , nu numai de sport. E genul de gol pe care-l ţii minte toată viaţa şi-l povesteşti apoi cu drag tuturor. Să sperăm că o să apuc să le vorbesc şi nepoţilor mei...L-am comparat cu reuşita lui Van Basten din finala Europenelor din 88.
Minutul 78 al meciului Someşul-FC II Bihor...la 1-0 gazdele urcă în atac şi de la 40m. Varga-Bănel trimite o diagonală spre Găvruş. Mijlocaşul abia intrat în teren urcă în viteză în careu şi din alergare prinde un vole de la 12m. lateral dreapta direct în vinclu. Aşa ceva n-am văzut de mult nici măcar în Liga 1...nu mai vorbesc de divizii inferioare pe la noi. Ne-a lăsat muţi pe toţi. L-am aplaudat cu drag pe Găvruş pentru că el mi-a readus ieri pofta de a merge pe stadion chiar şi la ligile fantastice de pe la noi unde faptul că un meci se mai şi joacă pe bune devine ştire de primă pagină. Pentru un astfel de gol , chiar şi unul pe an, merită să iubeşti sportul ăsta. Şi totuşi...cum de joacă un astfel de mijlocaş doar în C? Pentru simplu motiv că se complace cu această situaţie... Deşi e doar la 20 de ani se mulţumeşte cu puţin iar cu puţină ambiţie Găvruş ar fi titular incontestabil la orice echipă din Liga a-2-a , ca să nu spun chiar prima divizie... Golul de ieri ar trebui să-l trezească la realitate şi să-l facă să iubească iar fotbalul. Pe care-l ştie de 10 , dar îl joacă de musai ca pe o meserie oarecare. Cînd mai pune şi puţin suflet în joc, Găvruş e capabil de astfel de bijuterii.A la Van Basten. Ce rău îmi pare că nu puteţi vedea şi voi eurogolul Someşului... .
Din păcate am doar o fotografie făcută de prietenul Cosmin Dan în care e prins voleul la începutul lui. Mingea s-a dus apoi în vinclu şi v-aş putea povesti o zi întreagă!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am avea nevoie de o echipa macar in liga a 2-a si mai multa promovare in mass media (mai ales tv)...

Anonim spunea...

ce vremuri nea florin