duminică, 30 decembrie 2007

Scrima, bat-o vina!




Sîmbătă m-a pus spiriduşu să mă duc la Cupa Revelionului la spadă. Luptă dreaptă între ziarişti, cu spada în mînă.Doar că am constatat că mulţi viteji se arată doar cu pixu în mînă. Din presa românească din Sătmar am fost singurul reprezentant. În rest doar prietenii de la Friss şi Hirlap. Nu contează prea mult cine a cîştigat. Importantă a fost distracţia şi mai ales satisfacţia pe care am văzut-o pe faţa antrenorilor şi a sportivilor din sală. Parcă-şi rîdeau în barbă...vedeţi că nu-i atît de simplu cu scrima. M-am ales cu o diplomă de participare, fie vorba e bună şi asta pentru unu care n-a mai ţinut în viaîţa lui o spadă în mînă, cu o durere în piept de la loviturile căpătate în luptă, şi cu o febră musculară de toată frumuseţea. Cred că la anu voi fi mai indulgent cu sportivii şi , sincer mai atent la competiţiile scrimerilor. Culmea e ca , chiar m-am simţit bine pe planşă. La anu sper să cîştig eu Cupa Revelionului...sau măcar pe cea de 1 aprilie! AN NOU FERICIT ŞI PLIN DE PERFORMANŢE, CU SĂNĂTATE ŞI BUNĂSTARE...
Poate mă ajută cineva cu pozele... Nu prea îmi iese treaba cu postatu pe blog.

Niciun comentariu: