marți, 19 februarie 2008

Ghiţă , şi atît

E vorba de un profesionist desăvîrşit în ale sportului. Conduce un club de peste 20 de ani, şi o amărîtă de Dacie cam tot atît de tînără. E amicul Istrăuan cu care trebuie să recunosc , mi-aş dori să lucrez măcar o lună . Şi vă doresc să-l cunoaşteţi dacă vă trage aţa spre sala de sport de la LPS.
Mănîncă handbal pe pîine şi-i bagă în buzunar pe toţi politrucii ăştia care s-au aciuat pe lîngă club şi , culmea se cred mai tari ca Gaţu şi Tadici deşi i-au văzut doar la TV.
Fără el, handbalul era de mult o legendă la Satu Mare , şi tot fără el CSM -ul nu va promova niciodată în Liga Naţională.
Aşa cred eu, şi nimeni nu poate să mă convingă de contrariu. Dacă CSM-ul a bătut anul ăsta Sebeşul sau Bistriţa e în mare parte meritul lui Ghiţă... Dacă nu mă credeţi luaţi casetele şi vedeţi ce arbitraje cu 25% pentru noi am avut... Singura problemă e că doar eu îl văd conducînd handbalul de la CSM pe Ghiţă... Ciudăţeii ăştia de consilieri de la UDMR şi PSD se cred atoateştiutori şi l-au pus pe linie moartă. Poate în vară mă ajutaţi la vot şi trimiteţi în Consiliul local nişte personaje care să lase măcar profesioniştii să lucreze. Aşa măcar ar avea şi Ghiţă al meu să ne arate cum se poate duce CSM-ul în Liga Naţională la handbal. Poate!

Niciun comentariu: