miercuri, 18 februarie 2009

Scholes ,Bibi si Birtalan senior

Ce goooooooooool a dat Scholes in seara asta in Manchester United- Fulham!!!! Uau! Dublu uau cum ar zice Shaggy , vesnicu amic al lui Scooby. Si meciu e abia n minutu 17! Nu despre campionatul Angliei am vrut sa sciu da sincer m a furat faza./.. Miine o sa pun si un link video. Chiar merita... Am vrut doar sa i mulumuesc marelui campion Stefan Birtalan pentru vorbele adevarate rostite in emisiunea mea...Saptamana sportiva. Abia astept sa vina la Satu Mare sa l cunosc personal. E de o modestie ce se simte chiar si...telefonic vorbind. Daca pot zice asa! In schimb Stefan Birtalan junior a dezamagit in aceasta seara la partida CSM Satu Mare -HCM Bistrita. In minutul 50 cind scorul lua proportii si Bistrita era ca si batuta , BIBI a ripostat inutil la provocarile lui Codrea, pivotul bistritenilor, si l-a lovit intentionat. Rosu , eliminare logica si suspendare... Va veni probabil si amenda! Degeaba a incercat s-o dreaga la finalul meciului, tot nu mi se pare normal sa ti faci singur dreptate in teren orice explicatie ai incerca sa gasesti! Si ca sa inchei...imi pare si mai deplasat sa faci acest gest cind porti numele unui mare campion, BIRTALAN, si-n plus mai esti si baiatul lui...

Niciun comentariu: