vineri, 1 mai 2009

1 Mai mara mureșan!



Ce mai tura vura cu ziua asta de 1 MAI... Toate televiziunile parca au innebunit cu stiri legate de mici, bere si distractie, de parca in tara asta ar mai trebui zile speciale pentru ca românii sa se puna pe baut. Numai la noi ”muncitorii” au chefuit caci in rest s-a cam lasat cu proteste de la Viena pina-n Franta lui Sarkozi. La noi criza parca ia o pauza daca da cineva una mica...
Noi la NVTV si GNV am lucrat cu drag de ziua muncii asa ca intre doua articole am dat o fuga pina n Maramures unde am pedalat pe lacul de la Mogosa si-am mincat o frigaruie superbuna ( ca sa-i fac chinezului pofta) La intoarcere am intrat pe la Iojib unde era cam pustiu din cauza vintului puternuc ce ne-a cam alungat de pe terasa... Dar zona e cocheta si promite pentru la vara... Sper ca v-am dat idei pentru zilele urmatoare asta in cazu in care nu vreti sa va inghesuiti la Simbra printre SPPisti si politicieni dornici de bai...de multime.

Niciun comentariu: