joi, 25 septembrie 2008

Și marmota?

Am cam neglijat blogu în ultima lună și-mi cer scuze pentru întîrzierea cu care au venit răspunsurile la comentarii. Promit să nu se mai repete...
Astăzi a căzut primul cap după scandalul Țînțaș. Deja cunoscut și ultramediatizat prin intermediul GNV, REALITATEA TV și pe blogul colegei Crina Dunca. Rodica Slătian a fost schimbată din funcția de purtător de vorbe al IJP iar în locul ei a venit o doamnă Borz. Și cu asta am rezolvat probabil cazul... Cu siguranță că dna Slătian are o parte de vină. N a știut , probabil, să împacheteze elegant cazul . Bun...și vorba unui amic după ce am anunțat această schimbare dimineață la radio. ȘI MARMOTA? Păi marmota împachetează ciocolată în continuare. Sincer așteptam o reacție de bun simț a comandantului IPJ, Liviu Tăut. Un soi de...dacă se demonstrează că s-au comis erori atunci îmi depun demisia. Așa știu eu din armată că face un comandant ...
Doar că nici prestația dînsului n-a fost mai brează aseară la Realitatea decît a doamnei Slătian. Și atunci....Marmota?

Niciun comentariu: